ENGLISH SONGS EI4

En aquesta pàgina hi anireu trobant cançons que escoltem a l’aula per reforçar alguns dels aprenentatges que anem treballant:

Comencem la sessió desitjant-nos bon dia i expressant com estem avui:

THE WEATHER

A les classes d’anglès, una de les rutines que treballem és mirar quin temps fa. Com que és una cançó que agrada molt als petits,  us la deixem aquí perquè la pugueu practicar:

THE SUN COMES UP

The sun comes up, up, up, up, up, up, up, up, up,

and the rain goes down, down, down….

how’s the weather? (2)

it’s sunny (4)

how’s the weather? (2)

it’s cloudy (4)

The sun comes up. up, up, up, up, up, up, up, up,

and the rain goes down, down, down….

How’s the weather? (2)

It’s snowing (4)

The sun comes up, up, up, up, up, up, up, up, up,

and the rain goes down, down, down…

How’s the weather? (2)

 

TED AND DANA IN THE MARKET

En la primera història de ClipClap aprenem vocabulari referent a les fruites i verdures que podem trobar al mercat. En aquesta cançó, podem repassar les fruites tot escoltant quines són les preferides d’aquest noi:

I amb aquesta altra, a més de repassar les fruites comencem a conèixer els dies de la setmana:

Amb les fruites també podem aprendre a comptar. A comptar plàtans i patates, vinga!

Who took the cookie from the cookie jar?
Panda took the cookie from the cookie jar.
Who me?
Yes, you!
Not me!
Then who?

Rabbit!… Bear!… Penguin!… Kangaroo! 

Who took the cookie from  the cookie jar?

Kangaroo took the cookie from the cookie jar.

Who, me?

Yes, you!

Ok, ok…I took the cookie!

I took the cookie from the cookie jar.

The yummy yummy cookie from the cookie jar.

Are you hungry?

Uh-hhuh.

Let’s share!

Who wants some cookie?

I do! Me, me, me!

 

TED AND DANA ARE PACKING

Us sona aquesta situació? La cançó és ben encomanadissa!

Put on your shoes, your shoes, your shoes.
Put on your shoes, your shoes, your shoes.
Put on your shoes.
Let’s go outside.
Hurry up. Hurry up. Hurry hurry up!

Put on your jacket, your jacket, your jacket.
Put on your jacket, your jacket, your jacket.
Put on your jacket.
Let’s go outside.
Hurry up. Hurry up. Hurry hurry up!

Put on your scarf, your scarf, your scarf.
Put on your scarf, your scarf, your scarf.
Put on your scarf.
Let’s go outside.
Hurry up. Hurry up. Hurry hurry up!

Put on your hat, your hat, your hat.
Put on your hat, your hat, your hat.
Put on your hat.
Let’s go outside.
Hurry up. Hurry up. Hurry hurry up!

Put on your shoes.
Your jacket.
Your scarf.
And your hat.
Hurry up. Hurry up. Hurry hurry up!

També us deixem un enllaç per jugar a vestir nines. Es pot jugar en català, castellà o anglès. Els pares i mares ens podeu ajudar donant-nos les ordres en anglès per vestir-les amb diferents conjunts:

Cliqueu aquí per vestir la nina

CHRISTMAS

THE FAMILY

En totes les històries del Ted i la Dana, a més d’ells dos, hi apareix un personatge extra. De vegades és una mestra o un cambrer, però en la majoria de casos són membres de la família dels dos germans bessons.

Amb aquesta cançó reforcem l’aprenentatge dels noms dels  membres de la família. A més d’escoltar la cançó, parlem dels diferents models de família que hi ha a les nostres aules, i expliquem als companys com es diuen els nostres pares i germans.

PROJECTE SI

Dins del marc del projecte SI, a EI4 estem repassant les parts del cos. Ens hem dibuixat a la pissarra i hem enumerat totes les parts que ja coneixíem. També hem cantat aquesta cançó:

Point your finger up.
Point your finger down.
Put it on your chin. Chin!
One little finger, one little finger, one little finger.

Tap tap tap.
Point your finger up.
Point your finger down.
Put it on your arm. Arm!

One little finger, one little finger, one little finger.
Tap tap tap.
Point your finger up.
Point your finger down.
Put it on your leg. Leg!

One little finger, one little finger, one little finger.
Tap tap tap.
Point your finger up.
Point your finger down.
Put it on your foot. Foot!
Put it on your leg. Leg!
Put it on your arm. Arm!
Put it on your chin. Chin!
Put it on your nose. Nose!
Put it on your head. Head!
Now let’s wave goodbye. Goodbye!

 

I diuen que de vegades, la millor manera d’aprendre és viure-ho intensament. Quina millor manera que ballant?

També hem treballat els hàbits i les rutines. Hem parat atenció a quins són els passos que seguim des de que ens llevem fins que anem a l’escola. Ho hem introduït amb una història sobre el Càrdio, i portant diferents objectes reals com ara una pinta, un mirall, un raspall de dents, una motxilla… I hem cantat aquesta cançó:

 IT’S MAGIC.RUSKUS PATRUSKUS

LONDON BRIDGE IS FALLING DOWN

TED AND DANA, AT HOME

Aprenem els dies de la setmana en anglès, i de vegades escrivim quin dia és:

PREPOSITIONS

Cap al final de cada història treballem algunes de les preposicions més fàcils, com ara IN, ON, UNDER. Ho fem jugant i manipulant alguns objectes de l’aula. Però alguns vídeos ens van molt bé per introduir-les:

TED AND DANA IN THE CITY

Una cançó per practicar els mitjans de transport. Alerta! Canviarem “truck” per lorry, “motorcycle” per motorbike i airplane per “plane”!