HEM REBUT NOTÍCIES DE COR GRAN

Bon dia! Sabeu què? Divendres vam rebre una carta de Cor Gran. Voleu saber què ens hi deia? Doncs llegiu, llegiu!

“Hola amics i amigues!!!

Un ocellet m’ha explicat que el parvulari està ple de vida!!!!

M’ha explicat que les famílies no paren d’entrar a les aules per fer-vos viatjar per tot el món!!!

M’ha explicat que l’escola és plena de somriures, algunes llàgrimes d’emoció, colors, olors, gustos, danses i cançons!!!!

M’ha explicat que l’escola és una festa on tothom hi és Benvingut!!!! 

Estic molt emocionada de rebre aquestes bones notícies i tinc moltes ganes de tornar amb vosaltres, de tornar a una ESCOLA PLENA DE VIDA!!!

Estic molt contenta de saber com us heu enriquit i del munt de coses que heu après!!!!

Ara estic a Aragó on hi estaré uns dies.

He voltat per totes les comunitats de l’estat espanyol: Andalusia, Euskadi, Madrid….

Ha estat genial!!!!

Tinc unes postals a la maleta per vosaltres!!!! Tan bon punt pugui us les faré arribar!!!! És que no paro de viatjar!!!!

Us estimo moltíssim!!!!

Cor Gran”

 

Després d’aquesta carta, i ja que Cor Gran és tan a prop nostre, què us sembla si la convidem a l’Escola i li ensenyem les nostres tradicions i la nostra cultura?

Deixa un comentari

